Tenkrát V Hollywoodu Recenze

• Zapomenuté heslo na apple id
  • Plná moc k převodu vozidla 2019
  • Tenkrát v Hollywoodu | Trailery | Kritiky.cz
  • Tenkrát v hollywoodu recenze n
  • Kavárna praha 1
  • Tenkrát v hollywoodu recenze csfd

Follow @Kritiky_cz Dnes se obje­vil prv­ní trai­ler na 9. film Quentina Tarantina - Tenkrát v Hollywoodu. Je plný herec­kých hvězd a bude mít pre­mi­é­ru 8. srp­na 2019. Tenkrát v Hollywoodu Hodnocení: 5 - ‎ 2 hl. ◄ Avengers: Endgame má nový trailer | Star Wars IX ► Al Pacino Austin Butler Brad Pitt Brenda Vaccaro Bruce Dern Caitlin Herst Clifton Collins Jr.

Tenkrát v hollywoodu recenze en

Co se hereckého obsazení týče, tak se na plátně objeví na pár chvil i Kurt Russell, Al Pacino, Tim Roth, Dakota Fanning, Michael Madsen, Bruce Dern, Emile Hirsch či Timothy Olyphant. Film stojí především na charismatu obou herců v hlavních rolích, na sympatičnosti a propracovanosti jejich postav a na atmosféře pozdních 60. let v Hollywoodu, době autokin, Cadillaců, hnutí Hippies, spaghetti westernů a reklam na cigarety. Prim tu nehrají dlouhé, vypjaté a "tarantinovsky" ukecané scény s vypointovanými dialogy, ani precizně šponované napětí a velké zvraty, ba do značné míry dokonce ani děj (! ), nýbrž labužnické rochnění se v tomto světě zaplněném nejrůznějšími filmařskými motivy a odkazy na všechno možné z daného období, co má Quentin Tarantino zjevně v oblibě a co mu přišlo podstatné do filmu zařadit, bez ohledu na to, nakolik je to pro celkové vyznění filmu relevantní. Na striktní dodržování dobové reality se tu záměrně nehraje, v důsledku čehož snímek rozhodně není přesným portrétem tehdejšího Hollywoodu, ale spíš jeho lehce ironizující a polemizující alternativní verzí, jež je Tarantinovi prostorem pro hrátky s různými hollywoodskými mýty a po vzoru Hanebných panchartů i pro variování určitých historických událostí.

Thu, 26 Aug 2021 12:38:18 +0000